[X]

Informacja

Korzystanie z serwisu bez zmian ustawień obslugi plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urzadzenia. Strona używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, aby dostosować nasz serwis do potrzeb klienta. Podobne techniki mogą również wykorzysytwać współpracujące z nami firmy badawcze. W Twoim programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Jesteś tutaj: Strona główna > O Skyline > Władze > Rada nadzorcza

Rada nadzorcza

Sławomir Halaba- Przewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Sławomir Halaba jest magistrem  ekonomii oraz absolwentem Wydziału Finansów i Statystyki SGPiS w Warszawie(obecnie SGH).Przez ostatnie dwadzieścia siedem lat pracował na stanowiskach kierowniczych w pionach finansowych przedsiębiorstw przemysłowych i handlowych polskich i zagranicznych. Ponadto od lutego 1991 roku jest Prezesem Zarządu Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „ Fides” spółka z o.o..

Od 1991 roku aktywny inwestor na GPW w Warszawie. W okresie od lipca 2014 do grudnia 2015  był członkiem Rady Nadzorczej Skystone Capital S.A.(obecnie MDI Energia S.A.).Uczestniczył w negocjacjach,które zaowocowały połączeniem dokonanym przez przeniesienie całego majątku Spółki Przejmowanej(MDI S.A.) na Spółkę Przejmującą (MDI Energia S.A.) w ramach tak zwanego przejęcia odwrotnego.

Sławomir Halaba nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki. Nie uczestniczy w konkurencyjnej spółce cywilnej lub osobowej,nie pełni funkcji członka organu w konkurencyjnej spółce kapitałowej lub innej osobie prawnej. Nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym    

 

Przebieg kariery zawodowej:

Jarosław Stanisław Karpiński - WiceprzewodniczącyRady Nadzorczej

Pan Jarosław Stanisław Karpiński posiada wykształcenie wyższe. W 2013 roku  uzyskał tytuł magistra   w Akademii Leona Komżińskiego w Warszawie na kierunku Finanse i Rachunkowość specjalność Strategie inwestycyjne i kapitałowe. W 2013 roku zakończył studia podyplomowe w Szkole Głownej Handlowej  na kierunku Metody Wyceny spółki Kapitałowej. OD 201o roku posiada licencję Maklera Papierów Wartościowych nr 2346, a w 2012 zaliczył drug etap ezaminu na doradcę inwestycyjnego. 2008 roku ukończył Studium  dla doradcow inwestycyjnych i analityków papierów wartościowych w Instytucie Rozwoju Biznesu.

Opis kwalifikacji i doświadczenia zawodowego:

2009-2010 Dom Maklerski Banku BPS S.A stanowisko Makler Papierów Wartościowych 

2011-2013 Dom Maklerski Kujawsko Dobrzyński Bank Spółdzielczy stanowisko specjalista ds. inwestycji finansowych

2015-2020 Prezes Zarządu One Solution S.A.

2014-2020 Prezes Zarządu Pro Invest Finanse Sp z o.o.

2016-2018 Prezes Zarządu Technology Space S.A.

2018-obecnie Prezes Zarządu Oli Wind Sp z o.o.

2015-2019 Członek Rady Nadzorczej My Development S.A.

2015-obecnie Członek Rady NadzorczejEtate Service S.A.

2018-obecnie Wspólnik i Członek Rady Nadzorczej Opfinus Sp z o.o.

2015-obecnie Prezes ZarząduExpress Service Sp z o.o.

2017-obecnie Prezes Zarządu Global Development Sp z o.o.

2015-obecnie Prezes Zarządu Global Development S.A.

2018- obecnie Prezes Zarządu Wawer Development S.A 

2018-obecnie  Członek Rady Nadzorczej Softes S.A.

 

 

 

Przebieg kariery zawodowej:

Maciej Rey - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Maciej Rey posiada wykształcenie średnie techniczne. Jest absolwentem Policealnego Studium Zawodowego - elekornik ze specjalnością radiotechnika i telewizja. Od początku działalności zawodowej od roku 1986 związany z sektorem prywatnym i rynkiem teleinformatycznym. Od roku 1988 współtworzyl działania firmy Skyline w początkowej fazjie jako Dyrektor Techniczny i założyciel oddziału w Warszawie w następnych latach realizując działania nadzorcze w zakresie działalności handlowej i finansów będąc członkiem Zarządu Spółki. W 1997 założyciel Skyline Invstment S.A.

2016-do dziś Skyline Investment S.A. Członek Rady Nadzorczej

2013- do dziś Polski Instytut Data Center S.A  Przewodniczący Rady Nadzorczej

2007-do dziś Skyline Teleinfo - Wiceprezes Zarządu

2007-2019 Stowarzyszenie Społeczno Kulturalno Sportowe Ad Astra- Prezes Zarządu

1997-2007 Skyline Invstment S.A. Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy i Finansowy

1996-1999 Nowoczesne Technologie Informatyczne Sp z o.o. Członek Zarządu

1995-1998 Skyline BPS Investment Sp z o.o. Dyrektor Handlowy i Finansowy

1993-1996  SMB  Pantograf  Przewodniczący Rady Nadzorczej

1991-1998 Skyline BPS Investment Sp z o.o. Wiiceprezez Zarządu

1988-1985  Skyline BPS Investment Sp z o.o. Dyrektor Tehniczny

1987-1988 PZ Arton w Pułtusku o/W Dyrektor Tehniczny

1986-1987 ZETO ZOWAR Warszawa specjalista systemów mikrokomputerowych

 

 

Przebieg kariery zawodowej:

 

Witold Witkowski - Członek Rady Nadzorczej

Pan Witold Witkowski posiada wykształcenie wyższe . Studia ukończył na Akademii Medycznej w Warszawie. Od roku 1982 -lekarz

Przebieg pracy zawodowej:

wrzesień 2011 kierownik Zespołu Rehabilitantów Kliniki Ortopedii i Traumatologii Szpitala dzieciątka Jezus w Warszawie

Maj 2007- sierpień 2011 - organizator i kierownik Oddziału Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej - Warszawa - do restrukturyzacji Oddziału

od 2006 do 2017 członek Rady Nadzorczej Skyline Investment S.A.

maj 2004 - kwiecień 2007 -kierownik Zakładu Rehabilitacji WSChU- Warszawa

wrzesień 2000- wrzesień 2004 nauczyciel zawodu w ośrodku Szkleniowo- Wychowawczym dla Dzieci Niewidomych w laskach- kliniczny zarys schorzeeń w klasie masażu.

kwiecien 2000-czerwiec 2002 -ordynator Oddziału Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Dziekanowie Leśnym.

pażdziernik 1999-kwiecień 2000 kierownik Oodziału Rehabilitacji Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej Dziecięcej OMEGA- Warszawa - likwidacja Oddziału

kwiecień 1999-pażdziernik 1999 dyrektor Samodzielnego Gminnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Błoniu

grudzień 1982-grudzień 1994- asystent Oddziału Ortopedii Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej Dziecięcej, kierownik Oddziału Rehabilitacji WSChUDz (od stycznia 1995 do kwietnia 1999)

Specjalizacja

II stopień z ortopedii i traumatologii- marzec 1998

II stopień z rehabilitacji medycznej - listopad 2001

Przebieg kariery zawodowej:

Jan Hambura - Członek Rady Nadzorczej

Pan Jan Hambura posiada 14-letnie doświadczenie w pracy, zdobyte m.in. jako Członek Zarządów (m.in. spółki produkcyjnej zatrudniającej ponad 500 pracowników), podczas restrukturyzacji przedsiębiorstw, pracy w mediach oraz w sektorze publicznym. Ponadto od 12 lat prowadzi własną działalność gospodarczą.

Jest doradcą restrukturyzacyjnym (licencja nr 1325), reprezentującym wierzycieli (m.in. spółki RUCH S.A.) oraz dłużników w dużych postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych oraz wyznaczanym przez Sądy m.in. jako nadzorca sądowy, syndyk oraz tymczasowy zarządca. Od 2020r. jest zarządcą przymusowym spółki Metropolitan Investment S.A. oraz licznych spółek powiązanych.

Jest również mediatorem wpisanym na listę stałych mediatorów przy Sądzie Okręgowym w Warszawie, magistrem prawa, absolwentem Europejskiej Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Warszawie (2012r.), oraz magistrem ekonomii, absolwentem Uczelni Łazarskiego w Warszawie (2020r.). Od 2008 roku prowadzi w Niemczech, a od 2019 roku również w Polsce własną działalność gospodarczą.

Od 2019 roku jest Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej spółki Leskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w Lesku. W 2019 roku był również Członkiem Zarządu spółki Rodzinne Centrum Odszkodowań S.A. w restrukturyzacji w Lublinie oraz Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej spółki Sport Lesko Sp. z o.o. w Lesku.

Od 2018 roku jest Starszym Wykładowcą w Katedrze Prawa Gospodarczego i Finansów Publicznych na Wydziale Prawa Europejskiej Wyższej Szkoły Prawa i Administracji w Warszawie oraz samozatrudnionym konsultantem w obszarze morskiej energetyki wiatrowej.

W latach 2016-2017 Członek Zarządu spółki ST3 Offshore Sp. z o.o. w Szczecinie (wcześniej w 2016 roku Doradca Zarządu). W 2017 roku dodatkowo Członek Zarządu spółki Mars Most Brdowski Sp. z o.o. w Szczecinie oraz Członek Zarządu spółki ST3 Offshore GmbH w Hamburgu.

W latach 2014-2016 Dyrektor biura Rady ds. Więzi Społecznej przy rządzie kraju związkowego Berlina oraz Asystent Zarządu największej organizacji pożytku publicznego w Berlinie, Deutscher Paritätischer Wohlfahrtsverband LV Berlin e.V. (z ponad 760 organizacjami członkowskimi oraz ponad 50.000 pracownikami), wcześniej w 2014 roku pracownik biura prasowego. Dodatkowo w latach 2015-2016 Dyrektor projektu „Work-for-Refugees.de”, Bürger aktiv gGmbH.

Wcześniej w latach 2008-2014 pracownik biura prasowego Wolnego Uniwersytetu w Berlinie, w 2008 roku dodatkowo asystent projektu „Nazis-auslachen.de”, a w latach 2007-2011 współpracownik redakcji dzienników „Berliner Morgenpost“ oraz „DIE WELT“. W latach 2006-2008 asystent posła do parlamentu kraju związkowego Berlina.

 

Przebieg kariery zawodowej:

Jesteśmy w

GPWKFKPKISEG
 

Newsletter

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się do naszego newslettera:
Zapisz się